wtorek, 26 kwietnia 2011

Spanie i wstawanie

Spanie na łóżku powoduje u mnie ból pleców.
Spanie na podłodze powoduje u mnie brak bólu pleców i powoduje ból karku.
Muszę znaleźc złoty środek...

Oglądam program Kuby Wojewódzkiego.
Nie ma polskiej Angeliny Jolie. Beznadzieja. Kto ją pokazał mediom? Polski... że tak się wyrażę... szołbiznes pada na pysk.
+ oglądając dalej, kolejna blogerka mówi krytykuje wszystkich celebrytów jakich tylko zna.
Gdzie wasza samokrytyka ludzie?

Osobiście uważam, że jedną z ładniejszych i sensowniejszych aktorek polskich jest obecnie np... Karolina Gorczyca. A co kogo obchodzi czy w ciąży, czy nie w ciąży, czy sama, czy z kimś?
Poza tym Alicja Bachleda- Curuś to jedna z najładniejszych polskich aktorek. Uważam, że nie trzeba być idealnym, by być pięknym, a Maja Sablewska jest jedną z najlepiej ubranych Polek dzisiaj, ma świetne tatuaże i zna się show-biznesie, z resztą nie wydaje mi się, by ktokolwiek, kto wypowiada się o nich negatywnie zajrzał do jakiejkolwiek mądrzejszej gazety...

Jezu! Co ja robię! Włączanie telewizji w inne dni tygodnia niż niedziela szkodzi mi niemiłosiernie!

Pozdrawiam wszystkich czytaczy oraz Wojewódzkiego, który jest powodem wielu kłótni z moim wspaniałym dziadkiem.

Dziadka tez pozdrowię, ja, Śpiewający Zenobiusz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz